Integritetspolicy

1 Hur behandlar vi din personliga information?

När du handlar från en webbutik, vår eller någon annan, så lämnar du ifrån dig information om dig själv. Var du bor, vilken e-postadress du har och vad du handlar. Här beskriver vi hur vi hanterar dina personuppgifter.

Grunden i allt vi gör är att behandla våra kunder som vi själva vill bli behandlade. Det gäller även när det kommer till information.

Vi hoppas att du känner dig trygg med hur vi behandlar dina personuppgifter och vill fortsätta handla dina reservdelar och förbrukningsvaror hos oss!

2 Vilka är vi?

Villa Spa Sweden AB, Markgatan 21, 29432 Sölvesborg, Sverige

Organisationsummer 556836-2262

Vår webbplatsadress är https://www.villaspa.se

3 GDPR – Dina Rättigheter

GDPR (General Data Protection Regulation) är en EU-förordning som reglerar hur vi får behandla personuppgifter. Den ersätter PUL (personuppgiftslagen) från och med 2018-05-25.

Du kan läsa mer om lagen och dina rättigheter på Datainspektionens hemsida.

3.1 Sammanfattning av vår informationshantering

Vi samlar in så lite information som möjligt. Den information vi samlar in är den information som krävs för att kunna fullgöra vårt åtagande mot dig och för att du ska kunna fullgöra ditt åtagande mot oss (alltså betala för din beställning).

Vill du beställa mot faktura så måste vår samarbetspartner Klarna/Svea ha ditt personnummer. Bara då kan du få dina varor hemskickade mot faktura. Vi hanterar INTE ditt personnummer hos oss.

När du betalar med kort krävs det att du uppger ditt kreditkortsnummer. Det går via en säker server och hanteras, beroende på vilken betalningsmetod du valt, av Klarna, Svea eller Stripe. Vi hanterar INTE ditt kortnummer hos oss.

Dessutom behöver vi såklart veta vilka produkter du beställer, din adress information för att kunna leverera varorna till dig samt kontaktuppgifter såsom email/telefonnummer för att kunna kontakta dig med leveransbesked, ändrad information och så vidare.

3.1.1 Hur använder vi den här informationen?

Vi använder informationen för att expediera din beställning. Vi använder din e-postadress för att kunna skicka information till dig om du begärt det. Vill du inte längre ha information från oss så kan du enkelt via en länk i informationsmailet avbeställa vidare informationsbrev och kommer då aldrig bli kontaktad av oss igen.

3.1.2 Varför sparar vi informationen?

Vi sparar information av bokföringstekniska skäl. Vi behöver kunna redovisa underlag för skattemyndigheten. Du kan skapa konto på www.villaspa.se och se dina tidigare beställningar.

3.2 Ta bort din information från vår databas

Den information vi sparar finns bara som underlag för den ekonomiska transaktionen och behålls av legala skäl och kan därför inte raderas.

Har du frågor är du välkommen att kontakta oss på info@villaspa.se.

3.3 Vilka system hamnar dina uppgifter i?

När du handlar hos oss går din order igenom flera steg för att vi ska kunna behandla och skicka dina varor till dig.

Följande system/leverantörer jobbar vi med och din information kan komma att behöva behandlas av några av dessa.

  • Woocommerce – vår ehandelslösning
  • Oderland – här hostar vi vår Woocommerce installation
  • Fortnox – vårt fakturerings- och bokföringssystem
  • Klarna – om du betalar med Klarna
  • Stripe – om du betalar med kontokort via Stripe
  • Swedbank – om du betalar med Swish eller betalar direkt till oss
  • PayPal – om du betalar med PayPal
  • Fraktjakt – agerar proxy mot flera olika fraktbolag så de flesta av våra ordrar går via Fraktjakt
  • DHL – om vi skickar din leverans med DHL
  • UPS – om vi skickar din leverans med UPS
  • PostNord – om vi skickar din leverans med PostNord
  • FedEx – om vi skickar din leverans med FedEx
  • DB Schenker – om vi skickar din leverans med DB Schenker
  • Gmail – mailhanteringssystem

Om du valt att ta emot vårt nyhetsbrev så använder vi även en databas genom Amazon Web Services och ett program som heter Sendy.

TEXTALK

Vi använder ett system för vår webshop som heter Textalk. Det är en databas där våra produkter, våra sidor med text och allt annat (inklusive den här sidan) du ser i webshopen finns samlade. När du lägger en beställning på www.butik21.com sker det i Textalk.

Din beställning hamnar då i en databas hos Textalk som vi och Textalks tekniker har tillgång till. Textalk förvarar informationen åt oss men använder den inte något sätt utan vår tillåtelse och utan att vi begär det. Det kan t.ex. hända om en beställning av någon anledning inte gått igenom eller blivit dubbel. Då kan Textalks tekniker undersöka ordern och felsöka.

I beställningen finns information om vilka produkter (exempelvis stödstrumpor eller stödstrumpbyxor) du köpt av oss, hur du betalat (men ingen information om kreditkort, personnummer eller liknande) samt adressen vi ska skicka varorna till.

Det är från Textalk du får e-post meddelande om att vi mottagit din order och när vi skickat din order.

Om du gör byten eller skickar tillbaka varor till så brukar vi notera det i Textalk. En sådan notis kan exempelvis se ut så här:

170918: Kund hade angett fel storlek, vill byta till en storlek större.

Här kan vi också spara och lägga in mailkonversationer kopplade till beställning och byten. Syftet med detta är att ge dig som kund bättre service.

KLARNA, DIBS, PAYPAL OCH SWISH

När du kommer till kassan måste du betala för dina varor. Där kan du välja mellan flera olika betalsätt. Beroende på betalsätt kommer en extern betalningsfömedlare få information om ditt köp. Klarna har ett system där orderns innehåll syns. Det kan se ut så här:

“850.s_3 Stödstrumpor kompressionsklass 1 – 2 st 109 totalt 218 kr”

Har du frågor kring hur Klarna, Dibs, Paypal och Swish behandlar din information måste du kontakta betalningsförmedlaren och för Swish din bank.

SPECTER – AFFÄRSSYSTEM

När din beställning gått igenom skickas den till vårt affärssystem. Vi använder ett separat affärssystem för att knyta ihop lager, bokföring och logistik. Det är bara vi och Specters tekniker och kundansvariga som har tillgång till systemet och ingen bearbetar dina uppgifter utom vi. 

I Specter finns samtlig information som du angett. Det behövs för att kunna leverera din beställning. 

Vi sparar den här information i enlighet med bokföringslagen eftersom informationen är underlag för en ekonomisk transaktion.

SPACE2U

Vi använder Space2u för hantering av domäner. Det betyder att dina e-mail ibland går via space2u för att komma till Gmail.

LOOPIA

Vi använder Loopia för hantering av vissa domäner. Det betyder att dina e-mail ibland kan gå via Loopia för att komma fram till oss.

GMAIL

Vi använder gmail för vår kundservice och ordermail. När du mailar till info@butik21.com är det alltså Googles e-posttjänst vi använder. Normalt sett raderar vi inkomna mail senast 6 månader efter att vi mottagit dem. Behöver vi spara någon information så lägger vi över den informationen i Textalk.

FORTNOX – BOKFÖRING

Vi använder programmet Fortnox för bokföring. Från Specter tar vi ut fakturajournaler som används som bokföringsunderlag. I fakturajournalerna finns namn på köparen, fakturanummer och belopp. Där finns ingen information om adress, e-post, telefonnummer eller vilka varor som beställts. 

Vi sparar informationen i enlighet med bokföringslagen där man kan läsa följande: “De ska bevaras fram till och med det sjunde året efter utgången av det kalenderår då räkenskapsåret avslutades.”

Dataskyddsansvarig hos Villa Spa Sweden AB

Vår VD är dataskyddsansvarig och ansvarar för att alla medarbetare är insatta i hur vi bearbetar information. Vill du ta kontakt med vår dataskyddsansvarig kan du maila till info@villaspa.se.

Cookies

Vi använder cookies. Det gör vi för att din användarupplevelse ska bli bättre.

Vi använder Googles tjänster “Google Analytics” och “Google Remarketing”. Även dessa tjänster använder cookies. Här kan du läsa mer om vad det betyder för dig.

Vi använder Facebooks tjänster Facebook Pixel.

Utlämnande av information till andra aktörer

Vi lämnar aldrig ifrån oss din information till någon annan (utom ovan nämnda som krävs för att fullgöra vårt åtagande mot dig).

Undantag görs om vi av någon anledning är tvingade enligt lag eller domstolsbeslut.

Dina rättigheter

Du har flera rättigheter i och med GDPR. Vi har alltid respekterat våra kunder så för oss spelar det inte så stor roll förutom att det nu är lagkrav.

Du har rätt att bli bortglömd/raderad.
Du har rätt till registerutdrag.
Du har rätt att få eventuella uppgifter rättade.
Du har rätt till dataportabilitet.
Du har rätt att återkalla ditt samtycke för behandling av uppgifter.
Du har rätt att inge eventuella klagomål angående behandlingen av personuppgifter til Datainspektionen.

 

 

 

 


Adeves sida

ADEVEs Integritetspolicy (GDPR)

Vi på Adeve värnar om din personliga integritet och eftersträvar alltid en hög nivå av dataskydd. I denna integritetspolicy förklarar vi hur vi samlar in och använder din personliga information i vår webshop Adeve. Den beskriver också dina rättigheter och hur du kan göra dem gällande.

Vi vill att du ska känna dig trygg med hur vi behandlar dina personuppgifter och det är därför viktigt att du läser och förstår vår integritetspolicy innan du använder våra tjänster. Du kan alltid kontakta oss på helpdesk@adeve.se om du har några frågor.

 

Vilken information samlar vi in om dig?

Vi samlar in de personuppgifter som du lämnar till oss, t.ex. i samband med att du genomför ett köp eller kontaktar oss. Här nedanför hittar du mer information om vilka uppgifter vi samlar in och varför. 

 

Varför behöver vi din personliga information? 
– För att du ska kunna genomföra köp på Adeve

Vi behöver information om dig för att du ska kunna genomföra köp på Adeve . De personuppgifter vi behöver är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Uppgifter om ditt köp (t.ex. produktinformation och betalningsinformation)

Informationen behövs för att vi ska kunna fullgöra avtalet om köp med dig.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i tre år från ditt senaste köp.

– För att kunna hantera dina kundtjänstärenden

Vi behöver dina personuppgifter för att kunna hjälpa dig när du kontaktar vår kundtjänst. De personuppgifter som kan komma att behandlas för vår kundtjänst är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Köphistorik
  • Kundtjänsthistorik
  • Övrig information som kan dokumenteras i samband med att du kontaktar kundtjänst

Informationen behövs för att tillgodose ditt och Adeves berättigade intresse av att kunna hantera dina frågor och/eller eventuella klagomål på de produkter som du har köpt i vår webshop.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i tre år från att ditt kundtjänstärende har avslutats.

– För att skicka nyhetsbrev och erbjudanden

Vi behöver dina personuppgifter för att kunna skicka nyhetsbrev, erbjudanden, varuprover och liknande till dig via mail och post. De personuppgifter som behandlas för att vi ska kunna göra det är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Köphistorik
  • Användarbeteende (t.ex. klick- och besökshistorik)

Informationen behövs för att kunna tillgodose ditt och Adeves berättigade intresse av att kunna kontakta dig och marknadsföra våra tjänster och nyheter samt ge dig erbjudanden, varuprover och liknande i vår webshop.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i ett år från ditt senaste köp eller din senaste interaktion med Adeve (t.ex. genom att du öppnar våra mail eller på annat sätt visar ett intresse för Adeves tjänster). Du kan alltid välja att avsluta våra utskick tidigare genom att följa instruktionerna i utskicket eller kontakta vår kundtjänst.

– För att kunna fullgöra Adeves rättsliga förpliktelser

Vi behöver dina personuppgifter för att uppfylla våra rättsliga förpliktelser enligt lagkrav, domslut eller myndighetsbeslut (t.ex. bokföringslagen, penningtvättslagen eller reglerna om produktansvar och produktsäkerhet). De personuppgifter vi behöver är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Köphistorik
  • Kundtjänsthistorik

Personuppgifterna behövs enligt lag där vi har en rättslig förpliktelse.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i tre år från ditt senaste köp.

– För att kunna förhindra missbruk av våra tjänster eller för att förhindra, förebygga och utreda brott mot Adeve

Vi behöver dina personuppgifter för att kunna förhindra och utreda eventuella bedrägerier, trakasserier eller andra åtgärder som är förbjudna enligt lag eller Adeves Allmänna villkor för Adeve. De personuppgifter vi behöver är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Köphistorik
  • Kundtjänsthistorik
  • Användarbeteende (t.ex. klick- och besökshistorik)

Personuppgifterna behövs för att kunna fullgöra en rättslig förpliktelse (om sådan finns) eller för att tillgodose Adeves berättigade intresse av att kunna förhindra missbruk av våra tjänster eller för att förhindra, förebygga och utreda brott mot företaget.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i tre år från det att misstankar om missbruk eller brott uppkommer.

– För att kunna hantera anmälningar om intrång i immateriella rättigheter 

Om du gör en anmälan till oss att du misstänker att någon gör intrång i dina immateriella rättigheter kommer dina personuppgifter behöva behandlas för att vi ska kunna utreda frågan. De personuppgifter som kan behandlas inom ramen för handläggningen av ett sådant ärende är:

  • Kontaktuppgifter (t.ex. namn, e-postadress, adress och telefonnummer)
  • Personnummer (om du har enskild firma)
  • Eventuella övriga personuppgifter som framgår av din anmälan

Personuppgifterna behövs för att tillgodose ditt och Adeves berättigade intresse av att hantera anmälan om intrång i immateriella rättigheter.

Personuppgifterna kommer att sparas för detta ändamål i tre år från att ditt ärende har avslutats.

 

Med vilka delar vi din personliga information?

– Personuppgiftsbiträden

För att vi ska kunna erbjuda våra tjänster delar vi dina personuppgifter med företag som är s.k. personuppgiftsbiträden för oss. Ett personuppgiftsbiträde är ett företag som behandlar informationen för vår räkning och enligt våra instruktioner. Vi har personuppgiftsbiträden som hjälper oss med bl.a. logistik, betallösningar, marknadsföring och IT-tjänster.

När dina personuppgifter delas med personuppgiftsbiträden sker det endast för ändamål som är förenliga med de ändamål för vilka vi har samlat in informationen. Vi har avtal med alla personuppgiftsbiträden och de garanterar säkerheten för de personuppgifter som behandlas och åtar sig att följa våra säkerhetskrav samt begränsningar och krav avseende internationell överföring av personuppgifter.

– Andra personuppgiftsansvariga

Vi delar även dina personuppgifter med vissa andra som är självständigt personuppgiftsansvariga, t.ex. statliga myndigheter om vi är skyldiga att göra det enligt lag eller vid misstanke om brott. När dina personuppgifter delas med andra som är självständigt personuppgiftsansvarig gäller deras integritetspolicy och personuppgiftshantering.

 

Hur länge sparar vi din information?

Vi sparar aldrig dina personuppgifter längre än vad som är nödvändigt för respektive ändamål. Se mer om de specifika lagringsperioderna under respektive ändamål ovan.

 

Var behandlar vi dina personuppgifter?

Våra personuppgiftsbiträden finns i olika delar av världen. Därför kan dina personuppgifter komma att behandlas både inom och utanför EU/EES. Oavsett var dina uppgifter behandlas ser vi dock till att skydda din personliga information med alla rimliga legala, tekniska och organisatoriska åtgärder i samma nivå som det skydd som erbjuds inom EU/EES.

 

 

Hur skyddar vi dina personuppgifter?

Vi använder IT-system för att skydda sekretessen, integriteten och tillgången till personuppgifter. Vi har vidtagit särskilda säkerhetsåtgärder för att skydda dina personuppgifter mot olovlig eller obehörig behandling (såsom olovlig tillgång, förlust, förstörelse eller skada). Endast de personer som faktiskt behöver behandla dina personuppgifter för att vi ska kunna uppfylla våra angivna ändamål har tillgång till dem.

 

Vad är cookies och hur använder vi det?

Adeve använder sig av cookies, eller kakor på svenska, som är korta textfiler som skickas från vår webbserver och som sparas av din webbläsare när du besöker Adeve .

 

Vad har du för rättigheter?

– Rätt till rättelse och registerutdrag

Adeve kommer att göra vad som krävs enligt lag för att hålla dina personuppgifter korrekta, fullständiga och uppdaterade. Du har rätt till rättelse av ofullständiga eller inkorrekta personuppgifter. Du har också rätt att begära att få ut ett registerutdrag över dina personuppgifter som vi behandlar.

– Rätt att motsätta dig behandling

Om behandlingen av dina personuppgifter sker med stöd av en intresseavvägning och du bedömer att ditt integritetsintresse väger tyngre än Adeves intresse av att behandla dina personuppgifter har du rätt att, med hänvisning till din specifika situation, motsätta dig behandlingen genom att kontakta Adeve. Om du motsätter dig behandlingen måste Adeve visa ett tvingande berättigat skäl för att fortsatt kunna behandla personuppgifterna.

– Rätt till radering

Under vissa förutsättningar, t.ex. när du har återkallat ett tidigare lämnat samtycke och det saknas annan laglig grund för fortsatt behandling av dina personuppgifter, har du rätt att begära radering av dina personuppgifter.

– Rätt till behandlingsbegränsning

Du har under vissa förutsättningar rätt att begränsa behandlingen av dina personuppgifter till att endast omfatta lagring av personuppgifterna, t.ex. under tiden Adeve utreder om du har rätt till radering.

– Rätt till tillgång

Du har rätt att få en bekräftelse från Adeve att dina personuppgifter behandlas av företaget och i så fall få tillgång till personuppgifterna och följande information:

  • behandlingens ändamål,
  • de kategorier av personuppgifter som behandlas,
  • mottagare av personuppgifter (särskilt om de är belägna utanför EU/EES),
  • den tid som personuppgifterna behandlas,
  • information om de rättigheter som återges i denna integritetspolicy,
  • information om källan som personuppgifterna kommer ifrån, samt
  • om det förekommer automatiserat beslutsfattande, inbegripet profilering.

Om du gör begäran elektroniskt har du även rätt att få en kopia av dina personuppgifter i elektroniskt format. Adeve har rätt att ta ut en avgift om du begär mer än en (1) kopia av dina personuppgifter per år.

– Rätt till dataportabilitet

När behandlingen av dina personuppgifter sker med stöd av ditt samtycke eller för att fullgöra eller ingå ett avtal med dig, samt under förutsättning att personuppgifterna har samlats in direkt från dig, har du rätt att få en kopia av dina personuppgifter i ett strukturerat och allmänt använt maskinläsbart format.

– Rättigheter i förhållande till automatiserat beslutsfattande, inbegripet profilering

Du har rätt att inte vara föremål för helt automatiserat beslutsfattande, inbegripet profilering, om sådant beslutsfattande har rättsliga följder eller på liknande sätt väsentligen påverkar dig. Denna rätt tillämpas dock inte om det automatiserade beslutsfattandet är nödvändigt för att fullgöra ett avtal med dig, om beslutsfattandet uttryckligen är tillåtet enligt lag eller om du har lämnat ditt uttryckliga samtycke till detta.

– Klagomål till tillsynsmyndighet

Du får gärna kontakta oss på Adeve med frågor eller klagomål som rör behandlingen av dina personuppgifter. Du har även rätt att framföra klagomål på behandlingen av dina personuppgifter till Datainspektionen.

 

Vem är ansvarig för de personuppgifter vi samlar in?

Adeve EF, org. nr. 780730-8684 är personuppgiftsansvarig för företagets behandling av personuppgifter.

Om du har några frågor eller funderingar om behandlingen av dina personuppgifter, hör gärna av dig till oss på helpdesk@adeve.se eller ring vår kundtjänst på 0708-420360.

 


 


Woocommerce egen mall

 

Vilka personuppgifter vi samlar in och varför vi samlar in dem

Kommentarer

När besökare lämnar kommentarer på webbplatsen samlar vi in de uppgifter som visas i kommentarsformuläret samt besökarens ip-adress och user agent-sträng som hjälp för detektering av skräpmeddelanden.

En anonymiserad sträng som skapats utifrån din e-postadress (även kallat hash-värde) kan komma att sändas till tjänsten Gravatar för att avgöra om du finns registrerad där. Integritetspolicyn för tjänsten Gravatar finns på https://automattic.com/privacy/. När din kommentar har godkänts kommer din profilbild att visas publikt tillsammans med din kommentar.

Media

Om du laddar upp bilder till webbplatsen eller skickar dem till oss via t.ex. email bör du undvika att ladda upp bilder där EXIF-data inkluderar data från GPS-lokalisering. Besökare till webbplatsen kan ladda ned och ta fram alla positioneringsuppgifter från bilder på webbplatsen.

Kontaktformulär

När ni använder vårt kontaktformulär för att skicka oss frågor så sparas följande information: Er mailadress, ert telefonnummer samt ert namn och frågan ni skriver i formuläret. Formuläret skickas som email till oss.

Cookie-filer

Om du lämnar en kommentar på vår webbplats kan du välja att spara ditt namn, din e-postadress och webbplatsadress i cookie-filer. Detta är för din bekvämlighet för att du inte ska behöva fylla i dessa uppgifter igen nästa gång du skriver en kommentar. Dessa cookie-filer gäller i ett år.

Om du har ett konto och loggar in på denna webbplats kommer vi att skapa en tillfällig cookie-fil för att kontrollera om din webbläsare accepterar cookie-filer. Denna cookie-fil innehåller ingen personligt identifierbar information och försvinner när du stänger din webbläsare.

När du loggar in kommer vi dessutom att skapa flera cookie-filer för att spara information om din inloggning och dina val för utformning av skärmlayouten. Cookie-filer för inloggning gäller i två dagar och cookie-filer för layoutval gäller i ett år. Om du kryssar i ”Kom ihåg mig” kommer din cookie att finnas kvar i två veckor. Om du loggar ut från ditt konto kommer cookie-filerna för inloggning att tas bort.

Om du redigerar eller publicerar en artikel kommer en extra cookie-fil att sparas i din webbläsare. Denna cookie-fil innehåller inga personuppgifter utan anger endast inläggs-ID för den artikel du just redigerade. Den gäller under 1 dygn.

Inbäddad innehåll från andra webbplatser

Artiklar på denna webbplats kan innehålla inbäddat innehåll (exempelvis videoklipp, bilder, artiklar o.s.v.). Inbäddat innehåll från andra webbplatser beter sig precis på samma sätt som om besökaren har besökt den andra webbplatsen.

Dessa webbplatser kan samla in uppgifter om dig, använda cookie-filer, bädda in ytterligare spårning från tredje part och övervaka din interaktion med sagda inbäddade innehåll, inklusive spårning av din interaktion med detta inbäddade innehåll om du har ett konto och är inloggad på webbplatsen i fråga.

Analys

Vilka vi delar dina data med

Hur länge vi behåller era uppgifter

Om du skriver en kommentar kommer kommentaren och dess metadata att sparas utan tidsgräns. Anledningen till detta är att vi behöver kunna hitta och godkänna uppföljningskommentarer automatiskt och inte lägga dem i kö för granskning.

För användare som registrerar sig på er webbplats (om sådana finns) sparar vi även de personuppgifter de anger i sin användarprofil. Alla användare kan se, redigera eller radera sina personuppgifter när som helst (med undantaget att de inte kan ändra sitt användarnamn). Även webbplatsens administratörer kan se och redigera denna information.

Vilka rättigheter du har över dina data

Om du har ett konto eller har skrivit några kommentarer på denna webbplats kan du begära en exportfil med de personuppgifter vi har om dig, inklusive alla uppgifter du har gett oss. Du kan också begära att vi tar bort alla personuppgifter vi har om dig. Detta omfattar inte eventuella uppgifter som vi är tvungna att spara av administrativa, legala eller säkerhetsändamål.

Vart vi skickar dina upgifter

Kommentarer från besökare kanske kontrolleras via en automatiserad tjänst för detektering av skräppost.

Din kontaktinformation

Ytterligare information

Hur vi skyddar din information

Vilka procedurer vi har för dataläckor

Från vilka utomstående parter vi tar emot data

Vilket automatiserat beslutsfattande och/eller profilskapande vi gör med våra användaruppgifter

Branschkrav om delgivning av information